Jensen, A. S., Bach, K. M., Nordentoft, H. M., Møller, K. L. & Mariager-Anderson, K. (2024).
Hvorfor deltager de ikke? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback.
Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift,
19(36), 90-106. Artikel 36.
Bøttcher, L. (2024).
Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.),
Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.
Hodge, S.
, Brandi, U., Hoggan-Kloubert, T., Milana, M. & Morris, T. H. (2024).
In times of trouble, what is the role of lifelong education and educators? International Journal of Lifelong Education,
43(2-3), 87-92.
https://doi.org/10.1080/02601370.2024.2346976
Fraillon, J., Dexter, S.
& Bundsgaard, J. (2024).
Introduction. I J. Fraillon & M. Rožman (red.),
Assessment Framework: International Computer and Information Literacy Study 2023 (s. 1-24). The International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).