Fristrup, T., Dreyer, I. & Guldbæk Holgersen, O. (2024).
Når WPR-og PIA-tilgangen kombineres. I T. Fristrup, P. Cort, A. Larson, R. Thomsen, R. Boelskifte Skovhus & J. E. Kristensen (red.),
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse (s. 92-111). DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509
Jensen, B., Walker, R. P., Greve, J., Beuchert, L., Dietrichson, J.
& Boisen, L. A. (2024).
Pædagogisk Kvalitet i Dagplejen (PKD). Århus Universitet.
Schilhab, T. & Groth, C. (2024).
Preface. I
Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices (s. xv). Taylor and Francis Group.
Fristrup, T., Cort, P. S., Larson, A., Thomsen, R., Boelskifte Skovhus, R.
& Kristensen, J. E. (red.) (2024).
Problemets politik: En forskningsbaseret antologi om Carol Bacchis poststrukturalistiske policy- og interviewanalyse i pædagogik og uddannelse. DPU, Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.509
Krøjer, J., Muhr, S. L.
, Plotnikof, M., Myers, E. S., Einersen, A. F., MacLeod, S., Munar, A. M.
& Skewes, L. (2024).
Sexisme på arbejde - genkend, forebyg og håndtér. Djøf Forlag.
Leksy, K., Gawron, G., Rosário, R., Sormunen, M., Velasco, V., Sandmeier, A.
, Simovska, V., Wojtasik, T. & Dadaczynski, K. (2024).
The importance of school leaders in school health promotion. A European call for systematic integration of health in professional development.
Frontiers in Public Health,
11, Artikel 1297970.
https://doi.org/10.3389/fpubh.2023.1297970