Bülow, M. W., Nørgård, R. T. & Goodyear, P. (2022).
Activity Centred Signature Pedagogies for the Creation of Digital Educational Publications. I J. Jaldemark, M. Håkansson Lindqvist, P. Mozelius, L. M. Öberg, M. De Laat, N. B. Dohn & T. Ryberg (red.),
Proceedings for the Thirteenth International Conference on Networked Learning https://www.networkedlearning.aau.dk/digitalAssets/1159/1159051_nlc2022_contribution_34.pdf
Kabel, K., Elf, N. F., Bødtcher-Hansen, M., Vennerstrøm, A. V., Carlsen, D., Christensen, M. V., Handesten, L., Jensen, A., Jørgensen, M., Mai, A-M.
, Skyggebjerg, A. K., Steffensen, T. & Thorhauge, S. (2022).
Aktører fra uddannelsessektoren: Følgesygdommene af en etårig kandidat er katastrofale.
Altinget.
https://www.altinget.dk/forskning/artikel/aktoerer-fra-uddannelsessektoren-foelgesygdommene-af-en-etaarig-kandidat-er-katastrofale
Andersen, L. B., Brabrand, C., Buhl, M.
, Caprani, O., Georgsen, M., Hachmann, R., Hjorth, M., Jørnø, R. L., Køhrsen, L., Misfeldt, M.
, Nørgård, R. T., Nortvig, A-M. & Rehder, M. M. (2022).
Anbefalinger til indførsel af teknologiforståelse i uddannelse af lærere og andet pædagogisk personale: Slutleverance i 3. spor af forsøgsprogrammet for teknologiforståelse i folkeskolens obligatoriske undervisning.
https://emu.dk/sites/default/files/2022-01/gsk_teknologiforståelse_Slutrapport_anbefalinger%20til%20uddannelse%20af%20lærere%20og%20pædagoger.pdf
Broström, S. (2022).
Anton Makarenko. I M. Borggaard, M. Jørgesen, L. Madsen & D. Tofteeng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (1 udg., Bind 1, s. 57-74). Akademisk Forlag.