Blomgren, H.
, Kusk, H., Sørensen, M. C. & Blume, M. (2022).
Kultur, æstetik og kunst i dagtilbud. I L. G. Hammershøj (red.),
Legekunst: leg, dannelse, kunst og kultur i dagtilbud (s. 51-69). Samfundslitteratur.
Ragnarsdóttir, B. A., Oddsdóttir, T., Nyqvist, E-L., Isholm, P., Óladóttir Poulsen , O.
& Kristjansdottir, B. (2022).
Kulturel mangfoldighed i læremidler til sprogundervisning i Norden: Dansk og svensk som fremmedsprog, andetsprog, førstesprog, nabosprog og transitsprog. Abstract fra Nordand 15: Den femtende konference om Nordens sprog som andetsprog, Reykjavik.
Hansen, C. S. (2022).
Langagerseismografen. I N. Rosendal Jensen & C. Sandbjerg Hansen (red.),
En socialpædagogisk tendens? : Festskrift til Søren Langager (s. 75-78). DPU, Aarhus Universitet.
Hasse, C. (2022).
Learning with Potentials. I T. Ingold (red.),
Knowing from the Inside: Cross-Disciplinary Experiments with Matters of pedagogy (s. 21-40). Bloomsbury Academic. Alternative | Education
Rothe, A., Moloney, M., Sims, M., Calder, P., Blyth, D., Boyd, W., Doan, L.
, Dovigo, F., Girlich, S., Georgiadou, S., Kakana, D., Mellon, C., Opazo, M. J., O’Síoráin, C. A., Quinn, M., Rogers, M., Silberfeld, C. & Tadeu, B. (2022).
Lessons from the COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study of Government Policies Relating to the Early Childhood Sector Across Ten Countries. I
The Impact of COVID-19 on Early Childhood Education and Care: International Perspectives, Challenges, and Responses (s. 67-88). Springer. Educating the Young Child Bind 18
https://doi.org/10.1007/978-3-030-96977-6_4
Broström, S. (2022).
Lev Vygotsky. I M. Borggaard, M. Jørgensen, L. Madsen & D. Tofteeng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (s. 75-92). Akademisk Forlag.