Bessems, K.
, Simovska, V., Willems, M.
, Carlsson, M. S. & De Vries, N. (2022).
Factors influencing sustainability of online platforms for professionals: a mixed-method study in OECD countries .
Health Promotion International,
37(1), Artikel daab063.
https://doi.org/10.1093/heapro/daab063
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. I S. Hudecek & K. Avenstrup (red.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 udg., s. 7-11). Dafolo.
Anderson, S. D. (2022).
Gemeinschaft. I C. Markom & J. Tosic (red.),
Einführung in die Bildungsanthropologie: Ein Lehrbuch (s. 230-236). new academic press.
Heiden, T. (Udøver), Bundgaard Svendsen, H. (Producent), Friis, K. (Producent) & Bonderup, H. (Producent). (2022).
Giv dit ordblinde barn læsesucceser derhjemme. Interaktiv produktion .
https://www.youtube.com/watch?v=zUUCO2ZBgus&t=3s
Nørby, S. (2022).
Glemsel. I T. A. Sørensen, A. Gjedde & R. S. Rasmussen (red.),
Hjernen og hukommelse (s. 96-110). HjerneForum.