Mørck, L. L., Schwartz, I.
, Christensen, T. W. & Nissen, M. (2023).
Omsorg, fællesskabelse og demokratisk deltagelse: en sammenfattende perspektivering. I L. Lerche Mørck, I. Schwartz, T. Wilchen Christensen & M. Nissen (red.),
Fællesskabende praksisser (s. 259-274). Frydenlund Academic.
Kjærbæk, L.
, Broström, S., Søndergaard Knudsen, , H. B., Jensen de Lopez, K., Holm, L., Meidell Sigsgaard, A.-V., Holmen, A., Ahrenkiel, A., Hansen, C. F., Engberg-Pedersen, E.
, Laursen, H. P., Karrebæk, M. S., Daryai-Hansen, P., Thomsen, P., Brouwer, R., Mengal, S. & Cadierno, T. (2023).
Pædagoger skal bruge tiden på at udvikle børns sprog – ikke på at lave sprogscreeninger. Information.
https://www.information.dk/debat/2023/10/paedagoger-bruge-tiden-paa-udvikle-boerns-sprog-paa-lave-sprogscreeninger
Mills, D., Greenwood, D., Blackmore, J., Sarauw, L. L.
& Smedegaard Ernst Bengtsen, S. (2023).
PART 5: HIGHER EDUCATION FUTURES.
Learning and Teaching,
16(3), 113-149.
https://doi.org/10.3167/latiss.2023.160307