Nielsen, J. C., Stilling Olesen, J., Plauborg, H., Simovska, V. & Søndergaard, D. M. (2024).
Exploring educational (un)readiness through the concepts of dispositive, assemblage and actor-network.
Human Arenas,
7(4), 761-777.
https://doi.org/10.1007/s42087-022-00284-9
Jørgensen, N. J.
, Dannesboe, K. I., Kousholt, D., Clemensen, N. & Winther, I. W. (2024).
Familieliv i krise og forandring. Betydningen af pandemi og klimaforandringer for forældreskabsidealer i Danmark.
Barn – Forskning om barn og barndom i Norden,
42(1), 6–21.
https://doi.org/10.23865/barn.v42.5742
Petersen, K. E. (2024).
Forord og indledning. I
Fritids- og ungdomspædagogik : En grundbog i fritids- og ungdomspædagogisk arbejde med større børn og unge (s. 12-26). Ungdomsringen.
Jensen, B. (2024).
Forskningsprojekt: Pædagogisk kvalitet i dagplejen (PKD). Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), DPU, Aarhus Universitet.
Ratnayake, I. G., Ahl, L. M., Prytz, J.
& Jankvist, U. T. (2024).
From innovation to impact: Factors shaping the scaling success of the triumphs project. I T. Evans, O. Marmur, J. Hunter, G. Leach & J. Jhagroo (red.),
Proceedings of the 47th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Bind 4, s. 49-56). Psychology of Mathematics Education (PME).