Rentzou, K., Slutsky, R., Mine, G.-G.
, Kragh-Müller, G., Tuul, M. & Paz-Albo, J. (2023).
A Cross-Cultural Study on Factors Affecting Children's Agentic Action in Their Play.
International Journal of Early Childhood,
55(1), 89-112.
https://doi.org/10.1007/s13158-022-00335-w
Larsen, S. N. (2023).
AT TÆNKE MED TEORI. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital)
Riis Andersen, M.
, Kabel, K., Bremholm, J.
, Bundsgaard, J. & Hansen, L. K. (2023).
Automatic proficiency scoring for early-stage writing.
Computers and Education: Artificial Intelligence,
5, Artikel 100168.
https://doi.org/10.1016/j.caeai.2023.100168
Broström, S., Frøkjær, T., Jørgensen, P. R., Rud, C. & Lypart, A.-M. (2023).
Bæredygtighed i pædagogikken = Noget alvorstungt og docerende? NEJ = En masse nysgerrighed, leg, fantasi og skabende virksomhed! 0-14 : nul til fjorten,
33(3), 62-67. Artikel 12.