Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.
Nielsen, C. F.
& Wiberg, M. (2022).
Etik og pædagogik. I J. Bjerre & P. F. Laursen (red.),
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2 udg., s. 173-193). Hans Reitzels Forlag.
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. I S. Hudecek & K. Avenstrup (red.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 udg., s. 7-11). Dafolo.
Anderson, S. D. (2022).
Gemeinschaft. I C. Markom & J. Tosic (red.),
Einführung in die Bildungsanthropologie: Ein Lehrbuch (s. 230-236). new academic press.
Nørby, S. (2022).
Glemsel. I T. A. Sørensen, A. Gjedde & R. S. Rasmussen (red.),
Hjernen og hukommelse (s. 96-110). HjerneForum.