Dovigo, F., Proyer, M. & Veck, W. (2022).
Introduction. I F. Dovigo (red.),
Education in an Altered World (s. 1-12). Bloomsbury Academic.
Hansen, N. F. (2022).
Thomas Ziehe. I M. Borregaard Hansen , M. Jørgensen , L. Madsen & D. Tofteng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (s. 165-180). Akademisk Forlag.
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. I S. Hudecek & K. Avenstrup (red.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 udg., s. 7-11). Dafolo.
Rothe, A., Moloney, M., Sims, M., Calder, P., Blyth, D., Boyd, W., Doan, L.
, Dovigo, F., Girlich, S., Georgiadou, S., Kakana, D., Mellon, C., Opazo, M. J., O’Síoráin, C. A., Quinn, M., Rogers, M., Silberfeld, C. & Tadeu, B. (2022).
Lessons from the COVID-19 Pandemic: A Qualitative Study of Government Policies Relating to the Early Childhood Sector Across Ten Countries. I
The Impact of COVID-19 on Early Childhood Education and Care: International Perspectives, Challenges, and Responses (s. 67-88). Springer. Educating the Young Child Bind 18
https://doi.org/10.1007/978-3-030-96977-6_4
Nørby, S. (2022).
Glemsel. I T. A. Sørensen, A. Gjedde & R. S. Rasmussen (red.),
Hjernen og hukommelse (s. 96-110). HjerneForum.
Peifer, C., Wolters, G., Harmat, L., Heutte, J., Tan, J., Freire, T., Tavares, D., Fonte, C.
, Andersen, F. Ø., van den Hout, J., Simlesa, M., Pola, L., Ceja, L. & Triberti, S. (2022).
A Scoping Review of Flow Research.
Frontiers in Psychology,
13, [815665].
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.815665
Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.