Dovigo, F., Proyer, M. & Veck, W. (2022).
Introduction. I F. Dovigo (red.),
Education in an Altered World (s. 1-12). Bloomsbury Academic.
Andersen, F. Ø. (2022).
En leder i flow. I R. Bøgelund, H. Stenbro, C. Borrisholt Steen & M. Lilleøre Jensen (red.),
Naturlig ledelse: på vej mod et menneskeligt arbejdsliv (s. 100-105). Videnscenter for God Arbejdslyst, Krifa.
Andersen, F. Ø. (Producent), Ortmann, C. (Producent) & Egefjord, L. (Producent). (2022).
Jeg er i flow - i the zone. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Danmarks Radio P1.
Hansen, N. F. (2022).
Thomas Ziehe. I M. Borregaard Hansen , M. Jørgensen , L. Madsen & D. Tofteng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (s. 165-180). Akademisk Forlag.
Skovbjerg, H. M., Hansen, J. H., Sand, A-L., Jensen, J-O.
, Lieberoth, A., Lasthein Lehrmann, A. & Jørgensen, H. H. (2022).
"MÅ jeg være med?": En forskningsrapport om leg, inklusion og fællesskab i skolen. Designskolen Kolding.
Winther-Lindqvist, D. A. (2022).
Forord. I S. Hudecek & K. Avenstrup (red.),
Kom ind i legen: fælles legemanuskripter som pædagogisk metode (2 udg., s. 7-11). Dafolo.