Andersen, F. Ø. (2022).
En leder i flow. I R. Bøgelund, H. Stenbro, C. Borrisholt Steen & M. Lilleøre Jensen (red.),
Naturlig ledelse: på vej mod et menneskeligt arbejdsliv (s. 100-105). Videnscenter for God Arbejdslyst, Krifa.
Andersen, F. Ø., Ortmann, C. & Egefjord, L. (2022).
Jeg er i flow - i the zone. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Danmarks Radio P1.
Hansen, N. F. (2022).
Thomas Ziehe. I M. Borregaard Hansen , M. Jørgensen , L. Madsen & D. Tofteng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (s. 165-180). Akademisk Forlag.
Hasse, C. (2022).
Learning with Potentials. I T. Ingold (red.),
Knowing from the Inside: Cross-Disciplinary Experiments with Matters of pedagogy (s. 21-40). Bloomsbury Academic.
Rentzou, K., Slutsky, R., Mine, G.-G.
, Kragh-Müller, G., Tuul, M. & Paz-Albo, J. (2023).
A Cross-Cultural Study on Factors Affecting Children's Agentic Action in Their Play.
International Journal of Early Childhood,
55(1), 89-112.
https://doi.org/10.1007/s13158-022-00335-w
Adriansen, H. K., Juul-Wiese, T., Madsen, L. M., Saarinen, T., Spangler, V. & Waters, J. L. (2023).
Emplacing English as lingua franca in international higher education: A spatial perspective on linguistic diversity.
Population, Space and Place,
29(2), Artikel e2619.
https://doi.org/10.1002/psp.2619
Skovbjerg, H. M., Hansen, J. H., Sand, A.-L., Jensen, J.-O.
, Lieberoth, A., Lasthein Lehrmann, A. & Jørgensen, H. H. (2022).
"MÅ jeg være med?": En forskningsrapport om leg, inklusion og fællesskab i skolen. Designskolen Kolding.