Broström, S., Frøkjær, T., Jørgensen, P. R., Rud, C. & Lypart, A-M. (2023).
Bæredygtighed i pædagogikken = Noget alvorstungt og docerende? NEJ = En masse nysgerrighed, leg, fantasi og skabende virksomhed! 0 - 14,
33(3), 62-67. Artikel 12.
Broström, S. (2023).
Mål og indhold. I T. Ankerstjerne (red.),
Temaer og aktiviteter i skole- og fritidspædagogik (s. 227-242). Hans Reitzels Forlag.
Wiberg, M. (2022).
Åndsfrihed. I P. Brodersen (red.),
Didaktisk opslagsbog (2 udg., s. 387-391). Hans Reitzels Forlag.
Broström, S. (2022).
Anton Makarenko. I M. Borggaard, M. Jørgesen, L. Madsen & D. Tofteeng (red.),
Fritidspædagogiske tænkere (1 udg., Bind 1, s. 57-74). Akademisk Forlag.
Morote, R., Las Hayas, C., Izco-Basurko, I., Anyan, F., Donisi, V., Zwiefka, A., Gudmundsdottir, D. G., Fullaondo, A.
, Ledertoug, M. M., Olafsdóttir, A. S., Gabrielli, S., Carbone, S., Mazur, I., Krolicka-Deregowska, A.
, Knoop, H. H., Tange, N., Kaldalóns, I. V., Jonsdottir, B. J., González-Pinto, A. & Hjelmdal, O. (2022).
Co-creation and regional adaptation of a resilience-based universal whole-school program in five European regions.
European Educational Research Journal,
21(1), 138-164.
https://doi.org/10.1177/1474904120947890
Cole, M., Shankland, R., Nel, M.
, Knoop, H. H., Chen, S. & van Zyl, L. E. (2022).
Editorial: Positive Educational Approaches to Teaching Effectiveness and Student Well-being: Contemporary Approaches and Guidelines.
Frontiers in Psychology,
13, Artikel 1015064.
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1015064
Nielsen, C. F.
& Wiberg, M. (2022).
Etik og pædagogik. I J. Bjerre & P. F. Laursen (red.),
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2 udg., s. 173-193). Hans Reitzels Forlag.