Ratnayake, I. G., Ahl, L. M., Prytz, J.
& Jankvist, U. T. (2024).
From innovation to impact: Factors shaping the scaling success of the triumphs project. I T. Evans, O. Marmur, J. Hunter, G. Leach & J. Jhagroo (red.),
Proceedings of the 47th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Bind 4, s. 49-56). Psychology of Mathematics Education (PME).
Jensen, A. S., Bach, K. M., Nordentoft, H. M., Møller, K. L. & Mariager-Anderson, K. (2024).
Hvorfor deltager de ikke? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback.
Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift,
19(36), 90-106. Artikel 36.
Kousholt, K. B. & Mardahl-Hansen, T. L. (2024).
Indledning. I
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 12-17). Hans Reitzels Forlag.