Stjernquist, N. W., Elsborg, P., Ljungmann, C. K.
, Benn, J. & Høstgaard Bonde, A. (2021).
Development and validation of a food literacy instrument for school children in a Danish context.
Appetite,
156, [156].
https://doi.org/10.1016/j.appet.2020.104848
Fauskanger, J., Häggström, J.
, Højgaard, T., Krzywacki, H. & Liljekvist, Y. (2020).
Editorial.
Nordic Studies in Mathematics Education,
25(1), 1-3.
Fauskanger, J., Häggström, J.
, Højgaard, T., Krzywacki, H. & Liljekvist, Y. (2020).
Editorial.
Nordic Studies in Mathematics Education,
25(2), 1-3.
Skyggebjerg, A. K. (2020).
Et meget mærkværdigt barn: Anarkist, fantast, feminist, filosof, kunstner, lingvist, prædikant, pædagog, queer og revolutionær - Pippi Långstrump fylder 75 år.
Weekendavisen, (Sektion 2 (Bøger)), 8-9.
Schilhab, T. (2020).
Forord. I J. Bærenholdt & M. Hald (red.),
Udeskole i teori og praksis (s. 5-14). Dafolo.