Jones, L.
, Anderson, S. D., Læssøe, J., Banzhaf, E.
, Jensen, A., Bird, D. N., Miller, J. K., Hutchins, M., Garrett, J., Taylor, T., Wheeler, B. W., Lovell, R., Fletcher, D., Qu, Y., Vieno, M.
& Zandersen, M. (2022).
Conceptual framework for mapping and modelling ecosystem services. Zenodo.
https://doi.org/10.5281/zenodo.10607614
Wright, S. (2024).
A portrait carpet. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), The Fabric of My Life.
Mardahl-Hansen, T. L.
& Kousholt, K. B. (2024).
Udforskende lærerfaglighed. I K. B. Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.),
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 52-81). Hans Reitzels Forlag.
Mardahl Hansen, T.
& Kousholt, K. B. (2024).
Psykologien i skolen. I K. B. Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.),
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 18-51). Hans Reitzels Forlag.
Lewandowsky, S., Schmid, P., Habersaat, K. B., Nielsen, S. M., Seale, H., Betsch, C., Böhm, R., Geiger, M., Craig, B., Sunstein, C., Sah, S., MacDonald, N. E., Dubé, E., Fancourt, D., Larson, H. J., Jackson, C., Mazhnaya, A., Dutta, M., Fountoulakis, K. N. ... Danchin, M. (2023).
Lessons from COVID-19 for behavioural and communication interventions to enhance vaccine uptake.
Communications Psychology,
1(1), Artikel 35.
https://doi.org/10.1038/s44271-023-00036-7
Sarauw, L. L., Feldt, J.
, Smedegaard Ernst Bengtsen, S., Horbach, S. P. J. M., Wright, S. & Petersen, E. B. (2024).
Academic citizenship in times of transition. Abstract fra De videregående uddannelser i en brydningstid, Bredsten, Danmark.
Petersen, K. E. (2024).
Forord og indledning. I
Fritids- og ungdomspædagogik : En grundbog i fritids- og ungdomspædagogisk arbejde med større børn og unge (s. 12-26). Ungdomsringen.
Solhjell, R., Sivenbring, J., Kangasniemi, M., Kallio, H.
, Christensen, T. W., Haugstvedt, H. & Magnæs Gjelsvik, I. (2022).
Experiencing trust in multiagency collaboration to prevent violent extremism: A Nordic qualitative study.
Jornal for Deradicalization, (32), 164 - 191.
https://journals.sfu.ca/jd/index.php/jd/article/view/649/373
Wright, S., Cini, A., Funova, A., Kaur, S., Larsen, K. H., Lund, R. W. B., Matar, M., Milošević, N., Brevik, L. M., Enderwitz, A., Reedy , G., Ackerman, N., Mijušković, V. & Reuchamps, M. (2023).
Think and Do Tank on the Future of Higher Education Insight Paper APRIL 2023: CONCEPTUALISING AND OPERATIONALISING ‘SUSTAINABLE EDUCATION’ (COSE). (s. 1). Circle U .
Gøtzsche-Astrup, O., Lindekilde, L., Maria Fjellman, A., Bjørgo, T., Solhjell, R., Haugstvedt, H., Sivenbring, J., Andersson Malmros, R., Kangasniemi, M., Moilanen, T., Magnæs, I.
, Wilchen Christensen, T. & Mattsson, C. (2023).
Trust in interagency collaboration: The role of institutional logics and hybrid professionals.
Journal of Professions and Organization,
10(1), 65-79.
https://doi.org/10.1093/jpo/joac022