Boström, L., Kreienbaum, M. A.
, Andersen, F. Ø., Bostedt, G., Wüllner, S.
, Dahl, K. K. B., Håkansson Lindqvist, M., Seeliger, S., Rahn, S.
& Michel-Schertges, D. (2023).
What About Teacher Shortage? WATSup publications 2021-2023. I
What About Teacher Shortage?: WATSup Publications 2021-2023 (s. 1-360).
Jensen, S. G., Steno, A. M., Christensen, L. K. T., Hillersdal, L., Grünenberg, K.
, Rasmussen, J. D., Schwennesen, N., Segal, L. B. & Jønsson, A. B. R. (2022).
Antropologiske forståelser af aldring.
Tidsskriftet Antropologi, (86), 3-16.
https://doi.org/10.7146/ta.vi86.141292
Khawaja, I. (2022).
Forord. I
Køn, enicitet og skoleliv (2 udg., s. xi-xvi). Samfundslitteratur.
Ulrik Andreasen, L., Kusk Søndergaard , M., Mørk Røstvik, C., Persdotter, J., Lee Ghanoui, S. & Frisk, M. (2023, okt. 4).
Exploring Critical Menstrual Studies in the Nordic Countries: The Importance of Local Specificities.
https://nursingclio.org/2023/10/04/exploring-critical-menstrual-studies-in-the-nordic-region-the-importance-of-local-specificities/
Christensen, T. W., Lindekilde, L., Sivenbring, J., Bjørgo, T., Gjelsvik, I. M., Solhjell, R., Haugstvedt, H., Malmros, R. A., Kangasnniemi, M. & Kallio, H. (2024).
“Being a Risk” or “Being at Risk”: Factors Shaping Negotiation of Concerns of Radicalization within Multiagency Collaboration in the Nordic Countries.
Democracy and Security ,
20(1), 1-24.
https://doi.org/10.1080/17419166.2023.2220117
Billieux, J., Bloch, J., Rochat, L., Fournier, L., Georgieva, I., Eben, C., Khazaal, Y., Simon, O.
, Andersen, M., King, D. L.
& Lieberoth, A. (2023).
Du jeu « online » au jeu « offline » - Un programme pilote pour réduire l’usage excessif des jeux vidéo. Abstract fra 18èmes journées scientifiques du Groupe de Réflexion en Psychopathologie Cognitive (GREPACO), Louvain-La-Neuve, Belgien.
Blackburn, A., Han, H., Gelpí, R., Jeftić, A., Ch'ng, B., Koszałkowska, K., Lacko, D., Milfont, T. L., Lee, Y., Vestergreen, S. & COVIDiSTRESS II Consortium (2023).
Mediation Analysis of Conspiratorial Thinking and Anti-Expert Sentiments on Vaccine Willingness.
Health Psychology,
42(4), 235-246.
https://doi.org/10.1037/hea0001268
Skaaning Knage, F. (2022).
Spørg om skolebørn - skolevægring. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Københavns Professionshøjskole.
Mørck, L. L., Schwartz, I.
, Christensen, T. W. & Nissen, M. (2023).
Omsorg, fællesskabelse og demokratisk deltagelse: en sammenfattende perspektivering. I L. Lerche Mørck, I. Schwartz, T. Wilchen Christensen & M. Nissen (red.),
Fællesskabende praksisser (s. 259-274). Frydenlund Academic.