Mørck, L. L., Petersen, S., Madsen, M. B. & Styrbæk Kensmark, C. (2024).
Hillerød-modellen: Brobygning, netværk og fællesskabelse arrangeret som (SSP-)samarbejde.
Nordiske Udkast,
Årgang 52(2), 1-29. Artikel årgang 52, nr. 2.
https://tidsskrift.dk/nu/article/view/152908/195446
Jensen, A. S., Bach, K. M., Nordentoft, H. M., Møller, K. L. & Mariager-Anderson, K. (2024).
Hvorfor deltager de ikke? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback.
Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift,
19(36), 90-106. Artikel 36.
https://tidsskrift.dk/dut/article/view/140456
Kousholt, K. B. & Mardahl-Hansen, T. L. (2024).
Indledning. I
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 12-17). Hans Reitzels Forlag.
Bøttcher, L. (2024).
Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.),
Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.