Winther, I. W. (2019).
Delebørn: børn der deler hushold. I A. S. Hansen, S. Højlund, C. M. S. Pallesen & M. Rytter (red.),
Hvad vi deler: antropologiske persektiver på deling som socialt fænomen (s. 75-93). Aarhus Universitetsforlag. Antropologiske Studier
Kjær, B. (2017).
Afvigelse: normalitetens grænser. I E. Gulløv, G. B. Nielsen & I. Wentzel Winther (red.),
Pædagogisk antropologi: tilgange og begreber (s. 93-107). Hans Reitzels Forlag. Pædagogik og Samfund Nr. 1
Hein, N. (2017).
Et fælles ansvar. I V. Nørgaard (red.),
Mobning: viden og værktøjer for fagfolk (s. 120-145). Akademisk Forlag.
Berliner, P., Thomsen, R., Toftgaard Rossen, R., Jensen, L. & Sonniks, M. (2017).
Familieklasser i Nuuk: en problemopløsende praksis. I B. Kleist Pedersen, F. A. J. Nielsen, K. Langgård, K. Pedersen & J. Rygaard (red.),
Grønlandsk kultur- og samfundsforskning 2015-17 (s. 155-168). Ilisimatusarfik/Forlaget Atuagkat.
Rossen, R., Jensen, L., Thomsen, R., Sonniks, M.
& Berliner, P. (2017).
Familieklasser i Nuuk: at skabe rum for fredelige løsninger midt i skolen.
Psyke & logos,
38(1), 102-125.