Misfeldt, M.
, Jankvist, U. T., Elicer, R., Tamborg, A. L.
, Brahe, T., Geraniou, E. & Bråting, K. (2022).
Computational thinking and mathematics viewed as transdisciplinary configurations. Abstract fra Mathematics and its Connections to the Arts and Sciences, Shippagan, New Brunswick, Canada.
https://www.umoncton.ca/umcs-macas2022/sites/umcs-macas2022.prod.umoncton.ca/files/wf/16-08-2.pdf
Tamborg, A. L.
, Elicer, R., Misfeldt, M.
& Jankvist, U. T. (2022).
Computational thinking in Denmark from an anthropological theory of the didactic perspective. I C. Fernández, S. Llinares, Á. Gutiérrez & N. Planas (red.),
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: ´ (Bind 4, s. 91-98). PME.
https://web.ua.es/en/pme45/documents/proceedings-pme45-vol4.pdf
Moos, L. (2022).
Contracts in governance. I N. S. K. Pang & P. W. K. Chan (red.),
School Governance in Global Contexts: Trends, Challenges and Practices (s. 21-36). Routledge.
Hammershøj, L. G. & Jørgensen, H. H. (2022).
Dannelse og leg. I L. G. Hammershøj (red.),
Legekunst : leg, dannelse, kunst og kultur i dagtilbud (s. 29-50). Samfundslitteratur.
Jensen, N. R. (2022).
Den gode læremester. I N. R. Jensen & C. S. Hansen (red.),
En socialpædagogisk tendens?: Festskrift til Søren Langager (s. 44-55). DPU, Aarhus Universitet.
Haastrup, L. (2022).
De "rigtige" grøntsager. I L. Holm & S. Tange Kristensen (red.),
Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver (3 udg., s. 261-278). Munksgaard .
Staunæs, D., Plauborg, H., Kaastrup, C. M., Mannov Olesen, R., Jartoft, V., Schirmer, M. M. & Brauner, M. N. (2022).
Det lovende er kønsklogt og responsivt: En kortlægning af pædagogiske og didaktiske interventioner vedr. køn i naturfag, matematik og STEM-aktiviteter i grundskolen. DPU, Aarhus Universitet.
https://dpu.au.dk/fileadmin/edu/Udgivelser/Rapporter/Det_lovende_er_koensklogt_og_responsivt.pdf