Aguilar, M. S., Ahl, L. M.
, Jankvist, U. T. & Helenius, O. (2023).
A Delphi-inspired study on the concepts of large and small-scale projects in mathematics education research. I P. Drijvers, H. Palmér, C. Csapodi, K. Gosztonyi & E. Kónya (red.),
Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13) Eötvös Loránd University and ERME.
Larsen, S. N. (2023).
AT TÆNKE MED TEORI. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital)
Riis Andersen, M.
, Kabel, K., Bremholm, J.
, Bundsgaard, J. & Hansen, L. K. (2023).
Automatic proficiency scoring for early-stage writing.
Computers and Education: Artificial Intelligence,
5, Artikel 100168.
https://doi.org/10.1016/j.caeai.2023.100168
Broström, S., Frøkjær, T., Jørgensen, P. R., Rud, C. & Lypart, A.-M. (2023).
Bæredygtighed i pædagogikken = Noget alvorstungt og docerende? NEJ = En masse nysgerrighed, leg, fantasi og skabende virksomhed! 0-14 : nul til fjorten,
33(3), 62-67. Artikel 12.