Bøttcher, L. (2024).
Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.),
Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.
Hodge, S.
, Brandi, U., Hoggan-Kloubert, T., Milana, M. & Morris, T. H. (2024).
In times of trouble, what is the role of lifelong education and educators? International Journal of Lifelong Education,
43(2-3), 87-92.
https://doi.org/10.1080/02601370.2024.2346976
Fraillon, J., Dexter, S.
& Bundsgaard, J. (2024).
Introduction. I J. Fraillon & M. Rožman (red.),
Assessment Framework: International Computer and Information Literacy Study 2023 (s. 1-24). The International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA).
Andersen, F. Ø. (red.), Ortmann, C. & Arrenholt Mosekjær, E. (2024).
Kan vi komme os over granatchok? Supertanker på DR lyd, P1 . Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital)
Montes de Oca, L., Jenssen, L., Bjørnstad, T. C.
, Thomsen, R. & Wichmann-Hansen, G. (2024).
Kompetenceudvikling til kollektiv specialevejledning– en workshop om nye praksisser i universitetspædagogikken. Abstract fra De videregående uddannelser i en brydningstid, Vejle, Danmark.