Andersen, F. Ø. (2022).
En leder i flow. I R. Bøgelund, H. Stenbro, C. Borrisholt Steen & M. Lilleøre Jensen (red.),
Naturlig ledelse: på vej mod et menneskeligt arbejdsliv (s. 100-105). Videnscenter for God Arbejdslyst, Krifa.
Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.
Nielsen, C. F.
& Wiberg, M. (2022).
Etik og pædagogik. I J. Bjerre & P. F. Laursen (red.),
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2 udg., s. 173-193). Hans Reitzels Forlag.
Ravn, I. (2022).
Exactly how do banks create money?. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital)
Solhjell, R., Sivenbring, J., Kangasniemi, M., Kallio, H.
, Christensen, T. W., Haugstvedt, H. & Magnæs Gjelsvik, I. (2022).
Experiencing trust in multiagency collaboration to prevent violent extremism: A Nordic qualitative study.
Jornal for Deradicalization, (32), 164 - 191.
https://journals.sfu.ca/jd/index.php/jd/article/view/649/373
Bessems, K.
, Simovska, V., Willems, M.
, Carlsson, M. S. & De Vries, N. (2022).
Factors influencing sustainability of online platforms for professionals: a mixed-method study in OECD countries .
Health Promotion International,
37(1), Artikel daab063.
https://doi.org/10.1093/heapro/daab063