Nielsen, J. C. (2019).
Ungdom. I A. Blok & C. B. Laustsen (red.),
Sociologiens problemer: En grundbog (s. 141-161). Hans Reitzels Forlag.
Mardahl-Hansen, T. L.
& Kousholt, K. B. (2024).
Udforskende lærerfaglighed. I K. B. Kousholt & T. L. Mardahl-Hansen (red.),
Læreren som udforskende praktiker: Pædagogisk-psykologiske perspektiver på det lærerfaglige arbejde (s. 52-81). Hans Reitzels Forlag.
Gøtzsche-Astrup, O., Lindekilde, L., Maria Fjellman, A., Bjørgo, T., Solhjell, R., Haugstvedt, H., Sivenbring, J., Andersson Malmros, R., Kangasniemi, M., Moilanen, T., Magnæs, I.
, Wilchen Christensen, T. & Mattsson, C. (2023).
Trust in interagency collaboration: The role of institutional logics and hybrid professionals.
Journal of Professions and Organization,
10(1), 65-79.
https://doi.org/10.1093/jpo/joac022
Nissen, P. (2016).
Trivselsskala. Interaktiv produktion, Dafolo.
Winther, I. W. (2017).
"Trivsel efter skilsmissen". Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital), Center for Børneliv.