Rossen, R., Jensen, L., Thomsen, R., Sonniks, M.
& Berliner, P. (2017).
Familieklasser i Nuuk: at skabe rum for fredelige løsninger midt i skolen.
Psyke & logos,
38(1), 102-125.
Jensen, L., Toftgaard Rossen, R., Thomsen, R., Sonniks, M.
& Berliner, P. (2017).
Man skal kunne se glæden: familieklassen i Nuuk: tryghed, åbenhed og fælles læring.
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift,
54(5/6), 123-140.
Berliner, P., Thomsen, R., Toftgaard Rossen, R., Jensen, L. & Sonniks, M. (2017).
Familieklasser i Nuuk: en problemopløsende praksis. I B. Kleist Pedersen, F. A. J. Nielsen, K. Langgård, K. Pedersen & J. Rygaard (red.),
Grønlandsk kultur- og samfundsforskning 2015-17 (s. 155-168). Ilisimatusarfik/Forlaget Atuagkat.
Kelly, P., Andreasen, K.
, Kousholt, K., McNess, E. & Ydesen, C. (2018).
Education governance and standardised tests in Denmark and England.
Journal of Education Policy,
33(6), 739-758 .
https://doi.org/10.1080/02680939.2017.1360518
Søndergaard, D. M. (2020).
Cyberbullying. I D. T. Cook (red.),
The SAGE Encyclopedia of Children and Childhood Studies: vol. 2 (Bind 2, s. 585-587). Sage Publications.
Søndergaard, D. M. (2020).
Bullying. I D. T. Cook (red.),
The SAGE Encyclopedia of Children and Childhood Studies: vol. I (Bind 1, s. 162-165). SAGE Publications.
Winther, I. W. (2019).
Delebørn: børn der deler hushold. I A. S. Hansen, S. Højlund, C. M. S. Pallesen & M. Rytter (red.),
Hvad vi deler: antropologiske persektiver på deling som socialt fænomen (s. 75-93). Aarhus Universitetsforlag.