Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 230-242). Frydenlund Academic.
Nielsen, G. B. (2020).
Power. I M. David & M. Amey (red.),
The SAGE Encyclopedia of Higher Education: vol. 3 SAGE Publications.
Khawaja, I., Subasi Singh, S., Proyer, M., Moehlen, L. K., Deiss, H.
, Simovska, V. & Dovigo, F. (2020).
Refugee education approaches and strategies in Southeast Europe: Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, North Macedonia, Romania, Serbia and Turkey. I F. Dovigo (red.),
An overview of refugee education in Europe (s. 57-72). Aarhus University.
https://projects.au.dk/fileadmin/ingen_mappe_valgt/ITIRE_Report.pdf
Christensen, S. M., Drejer, C., Fisker, T. B.
, Hansen, H. R., Klinge, L.
, Maslo, E., Lund, G. E., Sunesen, M. S. K. & NO!SE, Network Of Independent Scholars (in) Education (2020, aug. 27).
Sådan gør vi skolen børneparat gennem hele skoletiden. Monitormedier A/S.
Baumbach, T., Michaelsen, M., Hesby, A., Møller, R. H., Højlund, N., Schaumburg-Müller, S.
, Søndergaard, D. M. & Rasmussen, P. (2020).
Sociale medier skal fjerne ulovligt indhold.
Politiken,
Sektion 2 (Kultur), 5-5.
https://politiken.dk/debat/kroniken/art7802316/Sociale-medier-skal-fjerne-ulovligt-indhold
Habersaat, K. B., Betsch, C., Danchin, M., Sunstein, C. R., Böhm, R., Falk, A., Brewer, N. T., Omer, S. B., Scherzer, M., Sah, S., Fischer, E. F., Scheel, A. E., Fancourt, D., Kitayama, S., Dubé, E., Leask, J., Dutta, M., MacDonald, N. E., Temkina, A. ... Butler, R. (2020).
Ten considerations for effectively managing the COVID-19 transition.
Nature Human Behavior,
4(7), 677-687.
https://doi.org/10.1038/s41562-020-0906-x
Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 132-159). Frydenlund Academic.