Berliner, P. (2016).
Community psykologi. I T. Koester & K. Frandsen (red.),
Introduktion til psykologi: teori, anvendelse, praksis (3 udg., s. 495-508). Frydenlund.
Berliner, P., Thomsen, R., Toftgaard Rossen, R., Jensen, L. & Sonniks, M. (2017).
Familieklasser i Nuuk: en problemopløsende praksis. I B. Kleist Pedersen, F. A. J. Nielsen, K. Langgård, K. Pedersen & J. Rygaard (red.),
Grønlandsk kultur- og samfundsforskning 2015-17 (s. 155-168). Ilisimatusarfik/Forlaget Atuagkat.
Baumbach, T., Michaelsen, M., Hesby, A., Møller, R. H., Højlund, N., Schaumburg-Müller, S.
, Søndergaard, D. M. & Rasmussen, P. (2020).
Sociale medier skal fjerne ulovligt indhold.
Politiken,
Sektion 2 (Kultur), 5-5.
https://politiken.dk/debat/kroniken/art7802316/Sociale-medier-skal-fjerne-ulovligt-indhold
Banzhof, E.
, Anderson, S. D., Grandin, G., Hardiman, R.
, Jensen, A., Jones, L., Knopp, J.
, Levin, G., Russel, D., Wu, W., Yang, J.
& Zandersen, M. (2022).
Urban-rural dependencies and opportunities to design nature-based solutions for resilience in Europe and China.
Land,
11(4), Artikel 480.
https://doi.org/10.3390/land11040480,
https://doi.org/10.3390/land11040480.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Indledning. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 7-32). Frydenlund Academic.
https://www.frydenlund.dk/boeger/varebeskrivelse/5525
Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 33-65). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Parate børn i mødet mellem pædagoger og forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 230-242). Frydenlund Academic.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Appendiks: om forskningsprojektets empiri og metode. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 243-251). Frydenlund Academic.
Andreasen, K. E., Kelly, P.
, Kousholt, K., McNess, E. & Ydesen, C. (2015).
Standardised testing in compulsory schooling in England and Denmark: a comparative study and analysis.
Bildung und Erziehung,
68(3), 329-348.