Qvortrup, L. & Egelund, N. (2018).
Læringsrapport 2017/skoler: Billund, Fredericia, Frederikssund, Haderslev, Hedensted, Holbæk, Horsens, Kolding, Nordfyn, Roskilde, Svendborg, Thisted og Vest-himmerland kommuner. Aalborg Universitetsforlag. FULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer
http://vbn.aau.dk/files/273827591/Rapport_t2_Alle_kommuner_2017_SLUTVERSION_FAGF_LLEBED_MT.pdf
Acar, I., Courtois , A., Gibson, A. J., Hazelkorn , E., Horvath, A., Jungblut , J., Kilin , E., Maassen, P.
, Madsen, M., Magalhães, A., Marginson, S., Orosz, K., Rienks , J., Sá, M. J., Sabic, N., Sautier , M., Seidenschnur , T., Szadkowski, K., Wende, M. V. D.
... Wright, S. (2018).
Higher Education and Brexit: Current European Perspectives. Danish School of Education, Aarhus University. Working Papers on University Reform Nr. 28
Brinkmann, S., Bresco, I., Kofod, E. H., Køster, A., Overvad, A., Petersen, A.
, Suhr, A., Tateo, L., Wagoner, B.
& Winther-Lindqvist, D. A. (2019).
The presence of grief: Research-based art and arts-based research on grief.
Qualitative Inquiry,
25(9-10), 915-924.
https://doi.org/10.1177/1077800418789443
Køster, A.
, Holte, E., Winther-Lindqvist, D. A., Brinkmann, S. & Petersen, A. (2019).
Kulturelle og eksistentielle perspektiver på sorg og tabserfaringer.
Psyke & Logos,
39(1), 37-54.
https://tidsskrift.dk/psyke/article/download/112161/161070/
van Rooij, A. J., Ferguson, C. J., Colder Carras, M., Kardefelt-Winther, D., Shi, J., Aarseth, E., Bean, A. M., Bergmark, K. H., Bruss, A., Coulson, M., Deleuze, J., Dullur, P., Dunkels, E., Edman, J., Elson, M., Etchells, P. J.
, Fiskaali, A., Granic, I., Jansz, J. ... Przybylski, A. K. (2018).
A weak scientific basis for gaming disorder: let us err on the side of caution.
Journal of Behavioral Addictions,
7(1), 1-9.
https://doi.org/10.1556/2006.7.2018.19
Højholt, C.
& Kousholt, D. (2018).
Indledning. I C. Højholt & D. Kousholt (red.),
Konflikter om børns skoleliv (s. 8-21). Dansk Psykologisk Forlag.