Christensen, J. H., Kjeldsen, C. C., Kristensen, R. M., Jensen, L. M., Rasmussen, E., de la Villa Gonzalez, C., Bundsgaard, J. & Bindslev, S. G. (2022, sep. 28).
Vi har nået bagkanten af pandemien – men hvordan er det gået med elevernes faglighed? Folkeskolen.dk.
https://www.folkeskolen.dk/dpu-forskning-it/debat-vi-har-naet-bagkanten-af-pandemien-men-hvordan-er-det-gaet-med-elevernes-faglighed/4677535
Andersen, L. K., Fernandez, S. S., Gregersen, A. S., Elf, N. F., Line Møller Daugaard, L., Kjærbæk, L. & Pettersson, M. P. (2021).
25 års politiske indgreb har taget livet af mange sprogfag.
Altinget.
https://www.altinget.dk/uddannelse/artikel/sprogforskere-rammerne-for-fremtidens-sprogsituation-boer-saettes-paa-et-oplyst-grundlag
Rohatgi, A.
, Bundsgaard, J. & Hatlevik, O. E. (2021).
Digital Inclusion in Norwegian and Danish Schools: Analysing Variation in Teachers’ Collaboration, Attitudes, ICT Use and Students’ ICT Literacy. I T. S. Frønes, A. Pettersen, J. Radišić & N. Buchholtz (red.),
Equity, Equality and Diversity in the Nordic Model of Education (s. 139-172). Springer.
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-61648-9_6
Andersen, F. Ø. (2021).
Efterord. I L. Boström & I. Åhslund (red.),
Hur gör vi med pojkarna?: om didaktikens betydelse för en likvärdig skola (s. 185-199). Studentlitteratur.