Fougt, S., Neubert, K., Kristensen, R. M., Gabrielsson, R. H., Molbæk, L. & Kjeldsen, C. C. (2023).
Danske elevers læsekompetence i 4. klasse: Resultater af PIRLS-undersøgelsen 2021. Aarhus Universitetsforlag. IEA-studier
https://doi.org/10.2307/jj.3850481
Wiberg, M. (2022).
Åndsfrihed. In P. Brodersen (Ed.),
Didaktisk opslagsbog (2 ed., pp. 387-391). Hans Reitzels Forlag.
Peifer, C., Wolters, G., Harmat, L., Heutte, J., Tan, J., Freire, T., Tavares, D., Fonte, C.
, Andersen, F. Ø., van den Hout, J., Simlesa, M., Pola, L., Ceja, L. & Triberti, S. (2022).
A Scoping Review of Flow Research.
Frontiers in Psychology,
13, Article 815665.
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.815665
Haastrup, L. (2022).
De "rigtige" grøntsager. In L. Holm & S. Tange Kristensen (Eds.),
Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver (3 ed., pp. 261-278). Munksgaard .
Damsboe-Svendsen, M., Karpantschof, B. M.
, Stovgaard, M., Christensen, J. H. & Frøst, M. B. (2022).
Effects on skills and knowledge of a sensory teaching program for culinary students.
International Journal of Food Design,
7(2), 119-141.
https://doi.org/10.1386/ijfd_00041_1
Andersen, F. Ø. (2022).
En leder i flow. In R. Bøgelund, H. Stenbro, C. Borrisholt Steen & M. Lilleøre Jensen (Eds.),
Naturlig ledelse: på vej mod et menneskeligt arbejdsliv (pp. 100-105). Videnscenter for God Arbejdslyst, Krifa.
Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. In E. Jensen & O. Løw (Eds.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (pp. 139-150). Akademisk Forlag.
Nielsen, C. F.
& Wiberg, M. (2022).
Etik og pædagogik. In J. Bjerre & P. F. Laursen (Eds.),
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2 ed., pp. 173-193). Hans Reitzels Forlag.