Boström, L., Kreienbaum, M. A.
, Andersen, F. Ø., Bostedt, G., Wüllner, S.
, Dahl, K. K. B., Håkansson Lindqvist, M., Seeliger, S., Rahn, S.
& Michel-Schertges, D. (2023).
What About Teacher Shortage? WATSup publications 2021-2023. In
What About Teacher Shortage?: WATSup Publications 2021-2023 (pp. 1-360).
Wiberg, M. (2022).
Åndsfrihed. In P. Brodersen (Ed.),
Didaktisk opslagsbog (2 ed., pp. 387-391). Hans Reitzels Forlag.
Peifer, C., Wolters, G., Harmat, L., Heutte, J., Tan, J., Freire, T., Tavares, D., Fonte, C.
, Andersen, F. Ø., van den Hout, J., Simlesa, M., Pola, L., Ceja, L. & Triberti, S. (2022).
A Scoping Review of Flow Research.
Frontiers in Psychology,
13, Article 815665.
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.815665
Haastrup, L. (2022).
De "rigtige" grøntsager. In L. Holm & S. Tange Kristensen (Eds.),
Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver (3 ed., pp. 261-278). Munksgaard .
Staunæs, D., Plauborg, H., Kaastrup, C. M., Mannov Olesen, R., Jartoft, V., Schirmer, M. M. & Brauner, M. N. (2022).
Det lovende er kønsklogt og responsivt: En kortlægning af pædagogiske og didaktiske interventioner vedr. køn i naturfag, matematik og STEM-aktiviteter i grundskolen. DPU, Aarhus Universitet.
https://dpu.au.dk/fileadmin/edu/Udgivelser/Rapporter/Det_lovende_er_koensklogt_og_responsivt.pdf
Damsboe-Svendsen, M., Karpantschof, B. M.
, Stovgaard, M., Christensen, J. H. & Frøst, M. B. (2022).
Effects on skills and knowledge of a sensory teaching program for culinary students.
International Journal of Food Design,
7(2), 119-141.
https://doi.org/10.1386/ijfd_00041_1
Andersen, F. Ø. (2022).
En leder i flow. In R. Bøgelund, H. Stenbro, C. Borrisholt Steen & M. Lilleøre Jensen (Eds.),
Naturlig ledelse: på vej mod et menneskeligt arbejdsliv (pp. 100-105). Videnscenter for God Arbejdslyst, Krifa.