Wieser, C., Besic, E., Findenig, I., Kukovetz, B., Paleczek, L., Pernsteiner-Koller , C., Reisenbauer, S. & Sprung, A. (2019).
Service Learning im Bereich Flucht und Migration: ein Beitrag zur gesellschaftlichen Verantwortung und zur Entwicklung von pädagogischem Wissen im Studium. I E. Hillebrand-Augustin, G. Salmhofer & L. Scheer (red.),
Responsible university: Verantwortung in Studium und Lehre (s. 115-130). Leykam Buchverlag.
Rasmussen, J., Rasch-Christiansen, A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D. & Smith, E. (2019).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik (2. runde): et overvejende kvalitativt mixed-method studie (2. runde). (1 udg.) Århus Universitet.
https://www.uvm.dk/publikationer/2019/190927-undervisning-i-faelles-maal-i-dansk-og-matematik
Andersen, F. Ø., Peifer, C., Freire, T., van den Hout, J., Wolters, G., Harmat, L., Heutte, J., Tan, J., Tavares, D., Simlesa, M., Pola, L., Ceja, L., Triberti, S. & Fonte, C. (2018).
An overview of flow-research: a current project of the European Flow Research Network. 1-2. Abstract fra Ninth European Conference on Positive Psychology, Budapest, Ungarn.
Bundsgaard, J. & Hansen, T. I. (2018).
Blik på undervisning. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.),
Skoleudvikling med IT: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 106-142). Aarhus Universitetsforlag.
Web, M. E., Prasse, D., Phillips, M., Kadijevich, D. M., Angeli, C., Strijker, A., Carvalho, A. A.
, Andresen, B. B., Dobozy, E. & Laugesen, H. (2018).
Challenges for IT-enabled formative assessment of complex 21st century skills.
Technology, Knowledge and Learning,
23(3), 441-456.
https://doi.org/10.1007/s10758-018-9379-7
Bundsgaard, J. (2018).
Det 21. århundredes kompetencer. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.),
Skoleudvikling med IT: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 143-165). Aarhus Universitetsforlag.
Laursen, P. F. (2018).
Didaktikkens empiriske vending. I L. Lund & H. Balsby Thingholm (red.),
Empirisk didaktik: udfordringer, refleksioner og potentialer undersøgt i forskellige pædagogiske praksisser (s. 11-16). Dafolo.
Bundsgaard, J., Georgsen, M., Graf, S. T., Hansen, T. I.
& Skott, C. K. (2018).
Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. T. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.),
Skoleudvikling med IT: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 7-16). Aarhus Universitetsforlag.