Mørck, L. L., Johannsen, C., Kristensen, K. B., Andreasen, D. R. & Kjeldsen, C. C. (2015).
Lokale partnerskaber for udsatte unge: på tværs af produktionsskole, virksomheder og civilsamfund. (1. udg.) KULT - Konsortiet for forskning i Ungdomsliv, Læreprocesser og Transition, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.23.21
Rørbye, B.
, Kjær, B. & Blaakilde, A. L. (red.) (1993).
Livscyklus.
Nord Nytt: Nordisk tidsskrift for kulturforskning, (49).
Øksnes, M., Knutas, A., Ludvigsson, A., Falkner, C.
& Kjær, B. (2014).
Lekens rolle i skandinaviske skolefritidsordninger og fritidshjem: en analyse av offentlige dokumenter.
Barn,
32(3), 107-123.
Hansen, C. S. (2022).
Langagerseismografen. I N. Rosendal Jensen & C. Sandbjerg Hansen (red.),
En socialpædagogisk tendens? : Festskrift til Søren Langager (s. 75-78). DPU, Aarhus Universitet.