Juelskjær, M., Knudsen, H., Pors, J. G.
& Staunæs, D. (2011).
Vi holder af hverdagen: ledelse som et tværfagligt, flygtigt og magtfuldt fænomen. I M. Juelskjær, H. Knudsen, J. Grønbæk Pors & D. S. (red.),
Ledelse af uddannelse: at lede det potentielle (1 udg., s. 13-26). Samfundslitteratur.
Christensen, J. H., Kjeldsen, C. C., Kristensen, R. M., Jensen, L. M., Rasmussen, E., de la Villa Gonzalez, C., Bundsgaard, J. & Bindslev, S. G. (2022, sep. 28).
Vi har nået bagkanten af pandemien – men hvordan er det gået med elevernes faglighed? Folkeskolen.dk.
https://www.folkeskolen.dk/dpu-forskning-it/debat-vi-har-naet-bagkanten-af-pandemien-men-hvordan-er-det-gaet-med-elevernes-faglighed/4677535
Ugilt, R., Bjerre, H. J., Hansen, B. B., Nielsen, K. P. & Thykjær, S. (2010).
Vi, der elsker at straffe.
Dagbladet Information, 30.
http://www.information.dk/250696
Ørngreen, R., Buhl, M., Levinsen, K. T., Andreasen, L. B. & Rattleff, P. (2011).
Videoproduktioner som læringsressource i universitetsundervisning: bidrag til en multimodal universitetsdidaktik .
Cursiv, (8), 59-83.
http://edu.au.dk/fileadmin/www.dpu.dk/institutfordidaktik/cursivskriftserie/Cursiv_8_2011.pdf