Bremholm, J. (red.), Bundsgaard, J. (red.), Fougt, S. S. (red.)
, Skyggebjerg, A. K. (red.), Matthiesen, C., Kristjansdottir, B., Carlsen, D., Berthelsen, U. D., Rørbech, H., Buch, B., Kabel, K.
, Bremholm, J., Bundsgaard, J., Skyggebjerg, A. K. & Fougt, S. S. (2017).
Læremidlernes danskfag. Aarhus Universitetsforlag. Didaktiske studier
Rasmussen, J., Rasch-Christensen , A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D., Lorenzen, R.
& Torre, A. (2017).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik: et overvejende kvalitativt mixed methods studie. Danish School of Education, Aarhus Universitet og UC VIA.
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Aktuelt/Ebog_-_Undervisning_med_Faelles_Maal_i_dansk_og_matematik.pdf
Pedersen, M. K., Svenningsen, A.
, Dohn, N. B., Lieberoth, A. & Sherson, J. (2016).
DiffGame: Game-based mathematics learning for physics.
Procedia - Social and Behavioral Sciences,
228, 316-322.
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.07.047
Bundsgaard, J. (red.), Hansen, T. I. (red.)
, Brahe-Orlandi, R., Bundsgaard, R., Cuban, L., Fougt, S. S., Hansen, H. F.
& Lorentzen, R. F. (2016).
It-didaktik i teori og praksis: elevpositioner og digitale kompetencer i et dannelsesperspektiv. Dafolo. Undervisning og læring
Dohn, N. B., Fago, A., Overgaard, J., Madsen, P. T. & Malte, H. (2016).
Students' motivation toward laboratory work in physiology teaching.
Advances in Physiology Education,
40(3), 313-318.
https://doi.org/10.1152/advan.00029.2016