Rasmussen, J., Rasch-Christensen , A.
, Molbæk, M., Kristensen, R. M., Reimer, D., Lorenzen, R.
& Torre, A. (2017).
Undervisning med Fælles Mål i dansk og matematik: et overvejende kvalitativt mixed methods studie. Danish School of Education, Aarhus Universitet og UC VIA.
http://edu.au.dk/fileadmin/edu/Aktuelt/Ebog_-_Undervisning_med_Faelles_Maal_i_dansk_og_matematik.pdf
Petersen, K. B. (2017).
Welcome to Denmark: from the convenor. I K. B. Petersen & L. L. Helm (red.),
Book of abstracts: International Society of Teacher Education, 37th Annual Seminar, April 24-April 28, Danish School of Education. Book & E-print version (s. 5-7). DPU, Aarhus Universitet.
Wiberg, M., Dohn, N. B.
, Kauffmann, O., Qvortrup, A. & Holm-Pedersen, P. (2016).
An interview with Christopher Winch. I A. Qvortrup, M. Wiberg, G. Christensen & M. Hansbøl (red.),
On the Definition of Learning (s. 273-298). Syddansk Universitetsforlag.
Qvortrup, A.
, Wiberg, M. & Holm-Pedersen, P. (2016).
An interview with Paul Cobb. I A. Qvortrup, M. Wiberg, G. Christensen & M. Hansbøl (red.),
On the definition of learning (s. 245-271). Syddansk Universitetsforlag.
Kristjansdottir, B., Maslo, E., Haas, C., Lund, K. & Petersen, K. B., (2016).
Høringssvar til ”Lov om kommunale særlige tilbud om grundskoleundervisning til udenlandske børn og unge", 4 s.
Knudsen, L. E. D. (2016).
Interventionsstudier. I S. Glasdam, G. R. Hansen & S. Pjengaard (red.),
Bachelorprojekter inden for det pædagogiske område: Indblik i videnskabelige metoder (1 udg., s. 316-337). Hans Reitzels Forlag.