Messiou, K., Bui, L. T., Ainscow, M., Gasteiger-Klicpera, B., Bešić, E., Paleczek, L.
, Hedegaard-Sørensen, L., Ulvseth, H., Vitorino, T., Santos, J., Simon, C., Sandoval, M. & Echeita, G. (2022).
Student diversity and student voice conceptualisations in five European countries: Implications for including all students in schools.
European Educational Research Journal,
21(2), 355-376 .
https://doi.org/10.1177/1474904120953241
Seland, I., Huang, L., Arensmeier, C.
, Bruun, J. & Löfström, J. M. (2021).
Aims of citizenship education across Nordic countries: Comparing school principals' priorities in citizenship education 2009-2016. I H. Biseth, B. Hoskins & L. Huang (red.),
Northern Lights on Civic and Citizenship Education: : A Cross-national Comparison of Nordic Data from ICCS (s. 43-63). Springer. IEA Research for Education Bind 11
Sortkær, B., Smith, E., Reimer, D., Oehmcke, S.
& Andersen, I. G. (2021).
Both sides of the story: Comparing student-level data on reading performance from administrative registers to application generated data from a reading app.
EPJ Data Science,
10, [44].
https://doi.org/10.1140/epjds/s13688-021-00300-y
Schindler, S., Bar-haim, E., Barone, C., Fels Birkelund, J., Boliver, V., Capsada-munsech, Q., Erola, J., Facchini, M., Feniger, Y., Heiskala, L., Herbaut, E., Ichou, M., Karlson, K. B., Corinna, K.
, Reimer, D., Traini, C., Triventi, M. & Vallet, L-A. (2021).
Educational tracking and long-term outcomes by social origin: Seven countries in comparison. (s. 1-35).
https://dynamicsofinequality.org/publication/educational-tracking-and-long-term-outcomes-by-social-origin-seven-countries-in-comparison/
Kofod, K. K. & Bévort, F. (2021).
Fremstilling af tekster. I P. Darmer, B. Jordansen & J. A. Madsen (red.),
Paradigmer i praksis: Videnskabsteori og metode i ledelses-og organisationsstudier (2 udg., s. 127-157). Djøf Forlag.
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Lomholt, R., Christensen, V., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud. Aarhus Universitet, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehaveboernforaeldre_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et elevperspektiv: Datarapport – elevperspektiv. Syddansk Universitet.
https://www.syddanskuniversitet.eu/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skoleelever_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et lærerperspektiv: Datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skolepersonale_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19- nedlukninger: Et børne- og forældreperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehaveboernforaeldre_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19-nedlukninger: et personaleperspektiv : datarapport – Pædagoger, pædagogiske assistenter og medhjælpere fra dagtilbud. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehavepersonale_kolding.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-nedlukninger: Et personaleperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehavepersonale__fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et lærerperspektiv : datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_skolepersonale_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 3.-9. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_storeskoleelever_fase_to.pdf