Skyggebjerg, A. K. (2020).
Et meget mærkværdigt barn: Anarkist, fantast, feminist, filosof, kunstner, lingvist, prædikant, pædagog, queer og revolutionær - Pippi Långstrump fylder 75 år.
Weekendavisen, (Sektion 2 (Bøger)), 8-9.
Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 160-184). Frydenlund Academic.
Moos, L. (2020).
Folkeskolen: folkets skole? I K. Bønløkke Braad & B. Jakobsen (red.),
Undervisningskompetence: en grundbog til læreruddannelsen (s. 21-36). Samfundslitteratur.
Broström, S. (2020).
Forord. I K. Struve (red.),
Det pædagogiske blik på Aristoteles: at tænke med Aristoteles i den fysiske og digitale praksis (s. 7-8). Historia.
Schilhab, T. (2020).
Forord. I J. Bærenholdt & M. Hald (red.),
Udeskole i teori og praksis (s. 5-14). Dafolo.
Schilhab, T. (2020).
Forord. I
Pædagogik og hjernen: en introduktion til fagområdet pædagogisk neurovidenskab Hogrefe Verlag.