Damsboe-Svendsen, M., Karpantschof, B. M.
, Stovgaard, M., Christensen, J. H. & Frøst, M. B. (2022).
Effects on skills and knowledge of a sensory teaching program for culinary students.
International Journal of Food Design,
7(2), 119-141.
https://doi.org/10.1386/ijfd_00041_1
Andersen, F. Ø. (2022).
En leder i flow. I R. Bøgelund, H. Stenbro, C. Borrisholt Steen & M. Lilleøre Jensen (red.),
Naturlig ledelse: på vej mod et menneskeligt arbejdsliv (s. 100-105). Videnscenter for God Arbejdslyst, Krifa.
Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.
Nielsen, C. F.
& Wiberg, M. (2022).
Etik og pædagogik. I J. Bjerre & P. F. Laursen (red.),
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik (2 udg., s. 173-193). Hans Reitzels Forlag.
Ravn, I. (2022).
Exactly how do banks create money?. Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital)