Langager, S. (2019).
Billedkunst og handicap. I T. Christensen, A. B. Nielsen, D. Sloth Folting, L. Lockenwiz & L. Bech Nielsen (red.),
Kunstskolens 25 års jubilæum 1994-2019 (s. 8-14). Kunstskolen for voksne udviklingshæmmede.
Bach, D., Kjær, B. & Dannesboe, K. I. (2020).
At gøre børn parate til dagen, skolen og livet: arbejdet med det sociale og det faglige i daginstitutionen. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 33-65). Frydenlund Academic.
Gulløv, E., Coninck-Smith, N. D., Pedersen, S. H., Winther, I., Larsen, K., Nagbøl, S., Pedersen, S. H., Kirkeby, I. M., Gitz-Hohansen, T., Kampmann, J., De Jong, M., Gabrielsen, M., Saugstad, T., Martinsen, K., Sestoft, C., Augestad, P., Billenstein Schriver, N.
& Larsen, K. (red.) (2005).
Arkitektur krop og læring: En antologi om rum og artefakters betydning for handling og læring. (1. udgave, 1. oplag udg.) Hans Reitzels Forlag.
Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
, Kjær, B., Kryger, N. & Westerling, A. (2020).
Appendiks: om forskningsprojektets empiri og metode. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 243-251). Frydenlund Academic.