Hein, N. (2017).
Et fælles ansvar. I V. Nørgaard (red.),
Mobning: viden og værktøjer for fagfolk (s. 120-145). Akademisk Forlag.
Nørbak-Emig, H., Pinborg, L. H., Raghava, J. M., Svarer, C., Baare, W. F. C.
, Allerup, P., Friberg, L., Rostrup, E., Glenthøj, B. & Ebdrup, B. H. (2017).
Extrastriatal dopamine D-2/3 receptors and cortical grey matter volumes in antipsychotic-naive schizophrenia patients before and after initial antipsychotic treatment.
World Journal of Biological Psychiatry,
18(7), 539-549.
https://doi.org/10.1080/15622975.2016.1237042
Christensen, S., Sandberg, M. & Jespersen, A. P. (2017).
Fællesskaber i kulturvidenskabeligt perspektiv. I S. Christensen, A. P. Jespersen, S. Mellemgaard & M. Sandberg (red.),
Kultur som praksis: etnologiske perspektiver på individualitet og fællesskab, kultur og historie (s. 67-103). Hans Reitzels Forlag.
Berliner, P., Thomsen, R., Toftgaard Rossen, R., Jensen, L. & Sonniks, M. (2017).
Familieklasser i Nuuk: en problemopløsende praksis. I B. Kleist Pedersen, F. A. J. Nielsen, K. Langgård, K. Pedersen & J. Rygaard (red.),
Grønlandsk kultur- og samfundsforskning 2015-17 (s. 155-168). Ilisimatusarfik/Forlaget Atuagkat.
Rossen, R., Jensen, L., Thomsen, R., Sonniks, M.
& Berliner, P. (2017).
Familieklasser i Nuuk: at skabe rum for fredelige løsninger midt i skolen.
Psyke & logos,
38(1), 102-125.