Staunæs, D., Bjerg, H.
, Juelskjær, M., Olesen, K. G., Mygind, K. & Stockfleth Olsen, H. (2021).
Etisk datasans og dataledelse: - når data gør mere end de viser.
LEDERLIV – inspiration til livet som leder.
https://lederliv.dk/artikel/etisk-datasans-og-dataledelse
Staunæs, D., Plauborg, H., Kaastrup, C. M., Mannov Olesen, R., Jartoft, V., Schirmer, M. M. & Brauner, M. N. (2022).
Det lovende er kønsklogt og responsivt: En kortlægning af pædagogiske og didaktiske interventioner vedr. køn i naturfag, matematik og STEM-aktiviteter i grundskolen. DPU, Aarhus Universitet.
https://dpu.au.dk/fileadmin/edu/Udgivelser/Rapporter/Det_lovende_er_koensklogt_og_responsivt.pdf
Staunæs, D., Hvenegård-Lassen, K. & Bissenbakker, M. (2024).
Affekt. I D. Staunæs, K. Brøgger & K. Hvenegård-Lassen (red.),
Performative vendinger: Introduktion til nyere feministisk teori (s. 161-176). Nyt fra Samfundsvidenskaberne.
Starrfelt, R.
& Gerlach, C. (2009).
Akalkuli. I A. Gade, C. Gerlach, R. Starrfelt & P. Møller Pedersen (red.),
Klinisk neuropsykologi (s. 122-128). Frydenlund Academic.
Stadskleiv, K., van Walsem, M. R., Andersen, G. L., Bergqvist, L.
, Bøttcher, L., Christensen, K., Heyerdahl, D., Hollung, S. J., Høye, H., Jahnsen, R., Klevberg, G. L., Lindquist, B., Passmark, H., Rike, P. O., Rodby-Bousquet, E. & Alriksson-Schmidt, A. I. (2021).
Systematic Monitoring of Cognition for Adults With Cerebral Palsy—The Rationale Behind the Development of the CPCog-Adult Follow-Up Protocol.
Frontiers in Neurology,
12, Artikel 710440.
https://doi.org/10.3389/fneur.2021.710440
Spuzic, S., Narayanan, R.
, Adriansen, H. K., Abhary, K., Pignata, S., Uzunovic, F. & Guang, X. (2016).
The synergy of creativity and critical thinking in engineering design: the role of interdisciplinary augmentation and the fine arts.
Technology in Society,
45(45), 1-7.
http://www.sciencedirect.com/science/journal/0160791X
Sortkær, B., Smith, E., Reimer, D., Oehmcke, S.
& Andersen, I. G. (2021).
Both sides of the story: Comparing student-level data on reading performance from administrative registers to application generated data from a reading app.
EPJ Data Science,
10(1), Artikel 44.
https://doi.org/10.1140/epjds/s13688-021-00300-y
Sorenson, J., Zawieska, K., Vermeulen, B.
, Madsen, S. D., Trentemøller, S., Pyka, A., Bulgheroni, M., Richardson, K.
& Hasse, C. (2019).
Perspectives on Robots. REELER.