Haastrup, L., Sørensen, M. C., Holst, F., Chemi, T., Svendler Nielsen, C. & Satrup, L. (2017).
Kunstneriske partnerskaber i den åbne skole: forskningsdesign for børn og unges møde med kunst i skolen. Statens Kunstfond.
Knudsen, L. E. D. (red.), Sillesen, A. (red.), Poulsen, D. V. (red.), Schmidt, M. (red.), Bukhave, E. B., Engelsrud, G., Stelter, R., Winther, H., Schriver, N. B., Thing, L. F. & Bengtsson, J. (2011).
Kroppen i læringsrum. (1. udg.) Unge Pædagoger. Pædagogisk Filosofi Unge Pædagogers serie B Nr. 108
http://u-p.dk/?product=265
Bundsgaard, J., Christiansen, E. T., Flamant, S. H.
, Hanghøj, T., Lorentzen, R. F., Monrad, K.
, Rørbech, H. & Poulsen, B. (2009).
Kompetencer i dansk. Gyldendal. Seminarieserien
Bundsgaard, J., Frahm, H., Christiansen, E. T.
, Molbæk, M.-L., Damkjer, H. F., Brahe-Orlandi, R.
, Vittrup, B., Billesbølle, S. P., Oksbjerg, M. & Noer, J. (2013).
Kommunikationskritisk kompetence. Gyldendal.
http://www.gyldendal-uddannelse.dk/grundskolen/fagboeger-til-laereren/isbn13-9788702155266/kommunikationskritisk-kompetence_