Wiberg, M. (2009).
Læring og værdier. I M. Etemadi, M. Wiberg, M. Paulsen & S. H. Klausen (red.),
Læring og erkendelse (1 udg., Bind 1, s. 205-226).
Laursen, P. F. (2017).
Læring og didaktik. I A. Kruse Ljungdalh, J. Andreasen Lysgaard & O. A. Tafdrup (red.),
Uddannelsesvidenskab: en kritisk introduktion (s. 51-68). Samfundslitteratur.
Hedegaard-Sørensen, L. (2009).
Lærernes perspektiv. I
Effekter af specialundervisningen: Pædagogiske vilkår i komplicerede læringssituationer og elevernes faglige, sociale og personlige resultater (s. 191-215). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Bayer, M., Buchardt, M., Bøndergaard, J., Laursen, P. F., Nielsen, L. T.
& Plauborg, H. (2004).
Læreres læring – aktionsforskning i folkeskolen.
Bremholm, J. (red.), Bundsgaard, J. (red.), Fougt, S. S. (red.)
, Skyggebjerg, A. K. (red.), Matthiesen, C., Kristjansdottir, B., Carlsen, D., Berthelsen, U. D., Rørbech, H., Buch, B., Kabel, K.
, Bremholm, J., Bundsgaard, J., Skyggebjerg, A. K. & Fougt, S. S. (2017).
Læremidlernes danskfag. Aarhus Universitetsforlag. Didaktiske studier