Hansen, T. I.
, Bundsgaard, J., Georgsen, M., Graf, S. T.
& Skott, C. K. (2018).
Holistisk interventionsdesign for demonstrationsskoleforsøg. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. T. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.),
Skoleudvikling med IT: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 17-49). Aarhus Universitetsforlag.
Hanghøj, T., Misfeldt, M.
, Bundsgaard, J. & Fougt, S. S. (2018).
Unpacking the domains and practices of game-oriented learning. I H. C. Arnseth, T. Hanghøj, T. Duus Henriksen, M. Misfeldt, R. Ramberg & S. Selander (red.),
Games and education: designs in and for learning (s. 29-46). Brill | Sense.
https://doi.org/10.1163/9789004388826_003
Hanghøj, T.
, Fougt, S., Bundsgaard, J., Bundsgaard, J., Lorentzen, R. F., Brahe-Orlandi, R.
, Molbæk, L. & Rørbech, H. (2022).
Scenariedidaktik i dansk: et overblik. I
Håndbog i scenariedidaktik (s. 63-80). Aarhus Universitetsforlag.
Haastrup, L., Holm, L. & Kjærnes, U. (2008).
Mad og velfærd. I P. H. Jensen (red.),
Velfærd: dimensioner og betydninger (1 udg., s. 277-300). Frydenlund Academic.
Haastrup, L., Hasse, C., Pilegaard Jensen, T.
, Knudsen, L. E. D., Laursen, P. F. & Nielsen, T. K. (2013).
Brobygning mellem teori og praksis i professionsbacheloruddannelserne: sammenfattende rapport. KORA, Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning, 978-87-7488.
http://projekter.au.dk/brobygning/
Haastrup, L., Sørensen, M. C., Holst, F., Chemi, T., Svendler Nielsen, C. & Satrup, L. (2017).
Kunstneriske partnerskaber i den åbne skole: forskningsdesign for børn og unges møde med kunst i skolen. Statens Kunstfond.
Haastrup, L., Buus, H. & Wiil, P. H. (2020).
Madkasse. Det daglige brød. 2D/3D (Fysisk produkt)
Haastrup, L., Buus, H. & Wiil, P. H. (2021).
Madkasse. Hvad der er sparet er fortjent.. 2D/3D (Fysisk produkt) .
Haastrup, L. (2022).
De "rigtige" grøntsager. I L. Holm & S. Tange Kristensen (red.),
Mad, mennesker og måltider: samfundsvidenskabelige perspektiver (3 udg., s. 261-278). Munksgaard .