Krejsler, J., Moos, L., Laursen, P. F., Hjort, K. & Braad, K. B. (2005).
Evidens i uddannelse.
Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat,
17(102), 53-57.
Knudsen, L. E. D. (red.), Sillesen, A. (red.), Poulsen, D. V. (red.), Schmidt, M. (red.), Bukhave, E. B., Engelsrud, G., Stelter, R., Winther, H., Schriver, N. B., Thing, L. F. & Bengtsson, J. (2011).
Kroppen i læringsrum. (1. udg.) Unge Pædagoger. Pædagogisk Filosofi Unge Pædagogers serie B Nr. 108
http://u-p.dk/?product=265
Knudsen, L. E. D., Sillesen, A., Poulsen, D. V., Schmidt, M. & Bukhave, E. B. (2011).
Om at lære fra kroppen på professionsbacheloruddannelser. I L. E. D. Knudsen, D. V. Poulsen, M. Schmidt & A. Sillesen (red.),
Kroppen i læringsrum (1. udg., s. 17-44). Unge Pædagoger.
Knudsen, L. E. D. (2016).
Interventionsstudier. I S. Glasdam, G. R. Hansen & S. Pjengaard (red.),
Bachelorprojekter inden for det pædagogiske område: Indblik i videnskabelige metoder (1 udg., s. 316-337). Hans Reitzels Forlag.