Petersen, K. E., Lind, U., Nøttrup, J. L., Knudsen, B. J., Møller, M., Koldegaard, H. A.
& Ladefoged, L. (2015).
Forsknings- og vidensopsamling "Pædagogen som myndighedsperson". Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet.
http://paedagoguddannelsenet.dk/wp-content/uploads/2015/03/P%C3%A6dagogen-som-myndighedsperson.pdf
Dahl, K. K. B., Læssøe, J. & Simovska, V. (2011).
Forord. I K. K. B. Dahl, J. Læssøe & V. Simovska (red.),
Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence : inspireret af Karsten Schnack (s. 5-6). Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.
Westerling, A.
, Bach, D., Dannesboe, K. I., Ellegaard, T.
& Kjær, B. (2020).
Familiepraksis og forældreperspektiver. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn : forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 160-184). Frydenlund Academic.