Jørgensen, N. J.
, Dannesboe, K. I., Kousholt, D., Clemensen, N. & Winther, I. W. (2024).
Familieliv i krise og forandring. Betydningen af pandemi og klimaforandringer for forældreskabsidealer i Danmark.
Barn – Forskning om barn og barndom i Norden,
42(1), 6–21.
https://doi.org/10.23865/barn.v42.5742
Bøttcher, L. (2024).
Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.),
Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.
Schilhab, T. & Groth, C. (2024).
Preface. I
Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices (s. xv). Taylor and Francis Group.
Billieux, J., Bloch, J., Rochat, L., Fournier, L., Eben, C., Khazaal, Y., Simon, O.
, Andersen, M., King, D. L.
& Lieberoth, A. (2023).
Can playing Dungeons and Dragons be good for you? Tabletop role-playing games to mitigate social anxiety and reduce problematic gaming. Oral communication at the 8th International Conference on Behavioral Addictions (ICBA).
Journal of Behavioral Addictions,
12(Supplement-1).
https://doi.org/10.1556/2006.2023.00800
Winther, I. W., Kousholt, D., Jordt Jørgensen, N.
, Clemensen, N. & Dannesboe, K. I. (2023).
”Det er som at vente på et tog, der bliver ved med at være forsinket”: Coronatid fra et ungeperspektiv.
Nordiske Udkast,
51(1), 31-54.
https://doi.org/10.7146/nu.v51i1.140348
Billieux, J., Bloch, J., Rochat, L., Fournier, L., Georgieva, I., Eben, C., Khazaal, Y., Simon, O.
, Andersen, M., King, D. L.
& Lieberoth, A. (2023).
Du jeu « online » au jeu « offline » - Un programme pilote pour réduire l’usage excessif des jeux vidéo. Abstract fra 18èmes journées scientifiques du Groupe de Réflexion en Psychopathologie Cognitive (GREPACO), Louvain-La-Neuve, Belgien.