Jørgensen, N. J.
, Dannesboe, K. I., Kousholt, D., Clemensen, N. & Winther, I. W. (2024).
Familieliv i krise og forandring. Betydningen af pandemi og klimaforandringer for forældreskabsidealer i Danmark.
Barn – Forskning om barn og barndom i Norden,
42(1), 6–21.
https://doi.org/10.23865/barn.v42.5742
Bøttcher, L. (2024).
Inklusion som ideologi. I E. Skibsted & M. Munkholm (red.),
Specialpædagogik i et inkluderende perspektiv: Tæt på levet skoleliv (s. 40-55). Akademisk Forlag.
Caeli, E. N., Zambach, S., Pedersen, C. S.
, Bundsgaard, J. & Misfeldt, M. (2024).
Maskinlæring i folkeskolen: Fra tekniske til teknologikritiske kompetencer.
MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik,
24(4), 54-69.
https://tidsskrift.dk/mona/article/view/151936
Christensen, S. N., Nielsen, J. A., Noesgaard, M. S., Elmholdt, K. T.
& Ratner, H. F. (2024).
Muligheder og barrierer for kunstig intelligens i den offentlige sektor: En socioteknisk analyse .
Samfundslederskab i Skandinavien,
39(4), 88-113.
https://rauli.cbs.dk/index.php/SiS/article/view/7325