Nilsson, E. M., Barendregt, W.
, Eriksson, E., Hansen, A. M., Toft Nørgård, R. & Yoo, D. (2020).
The Values Clustering Teaching Activity - a Case Study on Two Teachers' Appropriations of Open Educational Resources for Teaching Values in Design. I
NordiCHI 2020 - Proceedings of the 11th Nordic Conference on Human-Computer Interaction: Shaping Experiences, Shaping Society Artikel 98 Association for Computing Machinery.
https://doi.org/10.1145/3419249.3421238
Dannesboe, K. I., Kjær, B. & Bach, D. (2020).
Tid, tilpasning og konflikt: pædagogers møde med forældre. I A. Westerling, D. Bach, K. I. Dannesboe, T. Ellegaard, B. Kjær & N. Kryger (red.),
Parate børn: forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution (s. 132-159). Frydenlund Academic.
Kowal, M., Coll-Martín, T., Ikizer, G.
, Rasmussen, J., Eichel, K., Studzińska, A., Koszałkowska, K., Karwowski, M., Najmussaqib, A., Pankowski, D.
, Lieberoth, A. & Ahmed, O. (2020).
Who is the Most Stressed During the COVID-19 Pandemic? Data From 26 Countries and Areas.
Applied Psychology: Health and Well-Being,
12(4), 946-966.
https://doi.org/10.1111/aphw.12234
Nørgård, R. T., Harbo, K., Aaen, J. H., Caviglia, F. & Dalsgaard, C. (2019).
Hvordan kan vi understøtte de studerendes akademiske digitale kompetencer på de videregående uddannelser? Et 2-årigt udviklingsprojekt på tværs af 5 danske uddannelsesinstitutioner. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.
https://dun-net.dk/media/772972/1b-ff-hvordan-kan-vi-understoette-de-studerendes-akademiske-digitale-kompetencer-paa-de-videregaaende-uddannelser.pdf
Christensen, T. S.
, Bülow, M. W., Vejlstrup, K. (red.), Faber Timm, C., Brunvold, M., Reinholt Lerche, N. & Finjord Højberg, T. (2019).
Merkantil fagdidaktik. Systime.
https://merkantilfagdidaktik.systime.dk/