Læssøe, J., Rittenhofer, I., Alrøe, H. F., Noe, E., Christensen, T., Olsen, S. B., Dubgaard, A., Kærgård, N.
& Povlsen, K. K. (2012).
Multikriteriel vurdering og kommunikation af økologiske fødevaresystemer: Fem perspektiver på udfordringer og muligheder samt tværfaglige overvejelser. International Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) .
http://orgprints.org/22168/13/22168.pdf
Hansen, B. B., Bjerre, H. J., Ugilt, R., Thykjær, S.
& Porsgaard, K. (2012).
Nak dem, elsk dem.
Information, 30.
Ljungdalh, A. K. (2012).
Nikolas Rose: en vital kritik. I M. H. Jacobsen & A. Petersen (red.),
Samfundsteori & samtidsdiagnose: en introduktion til sytten nyere samfundstænkere for det pædagogiske felt (s. 262-279). Forlaget Unge Pædagoger.
Illeris, K. (2012).
Non-learning. I N. M. Seel (red.),
Encyclopedia of the sciences of learning (Bind 5, s. 2478-2479). Springer Science+Business Media.