Øksnes, M., Knutas, A., Ludvigsson, A., Falkner, C.
& Kjær, B. (2014).
Lekens rolle i skandinaviske skolefritidsordninger og fritidshjem: en analyse av offentlige dokumenter.
Barn,
32(3), 107-123.
Webb, S., Holford, J., Jarvis, P.
, Milana, M. & Waller, R. (2014).
Lifelong education and transnational migration.
International Journal of Lifelong Education,
33(4), 435-439.
https://doi.org/10.1080/02601370.2014.918769
Østergaard, W., Wulff, L., Orluf, B.
, Laursen, H. P., Ladegaard, U. & Daugaard, L. M. (2014).
Literacyundervisning i flersprogede klasserum.
Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, (99), 59-72.
Wistoft, K., Roien, L. A., Center for Undervisningsmidler, University College Lillebælt, Madlejr (projekt), Arla Fonden & Madkulturen, Danmark (2014).
Madlejr: undervisningsmateriale til 6. og 7. klasse med temaerne mad, måltider, sundhed, trivsel og bæredygtighed. Arla Fonden.
Larsen, S. N. (2014).
Markedsorienteringen af det offentlige. I
Kampen mod lærerne i Dannark: Aktører og drivkræfter, forklaringer og analysen af den dramatiske lockout og det der forandrede dansk skole i 2013 (s. 52-55). Artikel 7 Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse.
Rehder, M. (2014).
Medieret samvær. I
Hvad er søskende? : praktiske og følsomme forbindelser (1. udg., s. 57-72). Akademisk Forlag.