Hansen, B. B., Porsgaard, K., Thykjær, S.
, Ugilt, R. & Bjerre, H. J. (2011).
Kammertonen.
Information, (2. sektion), 30.
http://www.information.dk/275752
Kemp, P. (2011).
Kampen om dannelse. I B. Hagtvet & G. Ognjenovic (red.),
Dannelse. Tenkning, modning, refleksjon: nordiske perspektiver på allmenndannelsen nødvendighet i høyere utdanning og forskning (s. 215-228). Dreyers Forlag.
Nørby, S., Kyllingsbæk, S., Harms, L. & Larsen, A. (2011).
Kognitionspsykologi. I B. Karpatschof & B. Katzenelson (red.),
Klassisk og moderne psykologisk teori (2 udg.). Hans Reitzels Forlag.
Knudsen, L. E. D. (red.), Sillesen, A. (red.), Poulsen, D. V. (red.), Schmidt, M. (red.), Bukhave, E. B., Engelsrud, G., Stelter, R., Winther, H., Schriver, N. B., Thing, L. F. & Bengtsson, J. (2011).
Kroppen i læringsrum. (1. udg.) Unge Pædagoger. Pædagogisk Filosofi Unge Pædagogers serie B Nr. 108
http://u-p.dk/?product=265