Erlandsen, T., Jensen, N. R., Langager, S. & Petersen, K. E. (2015).
Grundlæggende videnskabelige perspektiver på udsathed blandt børn og unge. I T. Erlandsen, N. R. Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.),
Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 21-34). Hans Reitzels Forlag.
Bøttcher, L. (2015).
Handicap og udsathed. I T. Erlandsen, N. Rosendal Jensen, S. Langager & K. E. Petersen (red.),
Udsatte børn og unge: en grundbog (1. udg., s. 197-206). Hans Reitzels Forlag.
Simovska, V., Ulla, P.
, Magne, J. & Broström, S. (2015).
Helhedsorienteret sundhedspædagogik og sundhedsfremme i dagtilbud og skole. I V. Simovska, U. Pedersen, J. Magne Jensen & S. Broström (red.),
Sundhedspædagogik og sundhedsfremme i dagtilbud og skole: praktisk guide til en helhedsorienteret indsats (1. udg., s. 11-27). Dafolo.
Elkjær, L., Tybjerg, G., Stenberg Andersen, M., Sander Nielsen , T.
& Mørck, L. L. (2015).
Hiphopkulturen – et fællesskabende og frigørende mulighedsrum? Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat,
27(142), 80-93.